onsdag 2. juli 2008

Nåleputer i lange baner

De siste dagene har jeg sydd nåleputer. Har lenge hatt lyst til å sy nåleputer som jeg har sett i Whip Up og hos min svigerinne Den gode feen.



Nåleputene er veldig morsomme å lage. Jeg brukte lys rosa ullfilt på den ene siden, og diverse stoffrester samt stoff fra Veslestua til nåleputene. På bildene er jeg ikke helt ferdig med å feste på knapper.


Jeg selger mye av det jeg lager, og for disse nåleputene tar jeg 90 kr pluss 13 kr i porto. Send meg gjerne en e-post om du har lyst til å kjøpe en nålepute

Det er så moro å være kreativ, og jeg holder nå på med noen søte små saker som bloggifiseres litt senere :)

Ønsker dere som måtte finne veien innom her en fin dag!

3 kommentarer:

Jorunn sa...

Så flink du er! Jeg er ikke så god venn med symaskinen jeg da.. Fine farger og stoffer du har brukt :0)

Charlotte sa...

Heisann!

Må si meg enig med jorunnsllilleverden; så flink du er! Jeg er litt venn med symaskinen, og jeg lurer på om ikke jeg skal prøve å sy noen sånne selv. Inspirert av deg! Men jeg fikk ikke sett noe i den linken til Whip Up, den virket ikke.

Ønsker deg en strålende flott dag!

Hilsen Charlotte

Huset på toppen sa...

Knallfine nåleputer, en slik kunne jeg tenkt meg!!
Så flotte stoffer du har sydd de i,lyse og fine. Ja, du er både produktiv og kreativ:-)

Ønsker deg en strålende onsdag!!